petak, 22. svibnja 2015.

Izlet, Fruška Gora, Sremski Karlovci, Novi Sad, ;) I još par stvarčica.. :=D

Hej, žao mi je što dugo nisam pisala, i što to kažem u svakom postu. al' pored škole, i nemam baš vremena.. Skoro sam išla na zlet, Fruška Gora, Sremski Karlovci, Novi Sad.
I usput da kažem..





Ove minđušice su mi bile tako kjut da sam ih morala kupiti, i ako ih nikad neću nositi.. :=)
Inače, mojoj sestri je nekidan bio rođendan, i dobila je od drugarice jednu super kremu za tijelo koja mi je super.. i savršeno miriše. :D



I da.. upoznala sam Ann Dreu i Valentinu Mec, mogu vam staviti slike u sledećem postu ako želite, ali radije ne bih ispala sam retardirano na slikama.. :// Bitno je da sam ja happy zbog toga haha xD
I tako,, ja bih da počnem.. :)

Prvo smo išli u manastir na Fruškoj Gori.. Staviću vam par sličica..Ugl.. takođe smo u Sremskim Karlovcima posjetili najstariju Karlovačku Gimnaziju, msm da se tako zove.. I izvinite što su mnoge slike mutne, na brzinu sam slikavala sve što sam stigla, hah, a i slikala sam telefonom..
















Ovdje ima i slika iz Novog Sada, ugl na žalost, sve sam izmješala..

Onda smo videli ovog slatkog psaa.. ::)


Onda smo otišli u McDonald's, ja sam kupila pomfrit i Milkšejk, a ovo sam slikala kada sam pojela pola pomfrita, da..Posle sam uzela sladoled, ali ga nisam slikala. Mada, kao da je bitno šta sam ja jela, Bože hah. :=)
 


Onda smo u Novom Sadu ušli u neku radnju, ne sjećam se dobro, mislim da je nešt sa C. Ugl mnogo mi se svidio ovaj plišani dnevnik.. xD :)


Ovo je jedna moja slika iz autobusa, hahah :DD


I to je to dragi moji.. 

LOVE, JOVANA.  ❤️


4 komentara: