subota, 11. travnja 2015.

The Versatile Blogger Award ❤

Ćao svima, odmah da se zahvalim Nina ' s World. ❤ na nominaciji. Ovaj '' tag '' je za bloggere koji imaju zanimljiv zadržaj i dobar način pisanja, svi nominovani treba da napišu 7 stvari o sebi, i nominuju 7 bloggera/bloggerki. Pa da ne dužim, počnimo! ❤

  1. Skupljam sličice i postere  o PLL.
  2. Volim seriju '' Gossip Girl '' .
  3. Mrzim  istoriju, geografiju i matematiku. 
  4. Omiljeni predmet mi je srpski i engleski. 
  5. Dobro govorim engleski.
  6. Muzika je moj život. 
  7. Obožavam gledati serije, tako da možete da mi predložite neku seriju, dok nema PLL da nešt gledam, pošto sam s Gossip Girl stigla do 5 sezz. 

Sad nominujem 7 bloggerki: 

  1. Iva's special section
  2.  Mirjana's diary
  3. World around you
  4.  Jovana's blog 
  5.  Emma's teen blog
  6. My World! 
  7.  In my heart
To bi bilo to od taga, kako vam se sviđa novi izgled bloga? Inače moja slika je profilna.

I pošto je ovaj post bio veoma kratak, postaviću vam par slikica...


- taj dezodorans nikad prije nisam koristila, i kupila sam ga bezveze, i iskreno nije nešto... Nema neki poseban miris i potpuno je običan. Ali ima nekako slatku bočicu  pa hahha.


- to su moje nove starke, i mislim da su veoma kjut i sve ... :)


- ove farmerice obožavam, mogu da ih kombinujem uz najviše stvari, bukvalno su savršene.. 


- i za kraj jedna savršena kombinacija za ovakvo vrijeme, za školu... jedino umjesto štikli možete baletanke ili starke... 

Usput nešto mi se desilo sa slikama na starim postovima, bilo je i sa profilnom i zidnom slikom ali sam ih promjenila pa su ok, ako neko zna šta se desilo može li da mi javi haha ? :D
 To je to od mene, ćaoos! :*

LOVE, JOVANA. 

Broj komentara: 14:

  1. Zanimljive cinjenice. Blog mi se jako dopada♥ Hvala ti na nominaciji :-) Slicice su jako lepe:*

    marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Inace sto se tice dezodoransa i samog brenda toliko su smorili sa reklamama , a evo i ti si ziv dokaz da su im proizvodi sasvim obicni i nista posebno. :D ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super slike. ;)


    Novi post, komentarisi ako zelis i prijavi se na moj blog!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan tag! Slike su odlične! :)
    Starke su preeslatke!! :D

    Novi post!! :)
    Poseti, komentariši i ako ti se svidi, učlani se! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Tag je urađen, hvala mnogo što si me nominovala! http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  6. 3, 6 i 7 nam je isto. ♥
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis.
    onmywaybyivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odavno sam se uclanila u tvoj blog. Uclani se i ti u moj ako zelis. :)

      Izbriši
  7. Super činjenice! Izgledaš kao neka super kul devojka.. xD
    Ekstra su ti slike i mnogo mi se sviđaju tvoje starke! Prekjut ssuu *--*

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš (i ja sam kod tebe)
    justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši