utorak, 28. travnja 2015.

Kombinacije za školu. :)

Dragi moji.. Veče je, pa nisam mogla ništa da slikam za post, a i umorna sam da bih prebacivala slike na laptop. Juče i danas nisam išla u školu, ne ide se zato što je testiranje devetaka. Danas sam cijeli dan učila francuski jer sutra imam test, a sutra nam takođe nastavnica geografije donosi kontrolni iz geografije koji niko nije čitav uradio.. Dobro blablabla...Ovaj post je u vezi kombinacija za školu. :)


#1 Prva kombinacija mi se veoma sviđa za ovako toplo vrijeme i uopšte.. Ali naprimer, u školi u koju ja idem, nije dozvoljeno nositi šorc ako ispod nemaš helanke ili najlonke. :)



#2  Suknja je odličan pogodak za školu po meni. Ovaj džemper mi se mnogo sviđa, kao i cipele. Ja imam slične ali su tamno plave i nemaju ove cirkone.


 #3 Ova kombinacija mi je nekako baš kul, ali  ove roze martinke bodu oči. Sve u svemu, kombinacija je super.




 

 #4 Ja obožavam crne farmerke, i ova torba mi je preslatka kao i sve u ovoj kombinaciji, msm. da je super za školu itditd..


 #5 Ova kombinacija mi je bukvalnoo savršena, mnogo mi se sviđa, jer obožavam kanađanke, a i sve u kombinaciji mi je super... :)

 #6 Prva kombinacija mi je sjajna samo bez štikli, druga takođe, četvrta je super, i peta bez štikli.. Od svih mi se najviše sviđa peta.. :D :*


#7 Ova kombinacija je super za školu, torba je super,....

To je to drage moje, komentarišite mi koji post sledeći da pišem.. :D (:

                                                  LOVE, JOVANA.

Broj komentara: 26:

  1. Najvise mi se svidjaju prvi i treci outfit. Bas su slatki.♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Najvise mi se dopada 2 , 5 i 6 kombincija. Zaista super post. Jos samo kada bismo mi mogli da nosimo suknje u skoli , nego znas kakvi su decaci. :D ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam danas obukla suknjicu i djecaci me jesu zezali al sam ih udarala ahhah xD
      Hvala <3

      Izbriši
  3. Sve su preslatke, pogotovo peta. :)
    Mozes da pises neki DIY, bas bih volela da ga citam na tvom blogu.

    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Osvojila si 3 mesto na takmicenju, na mom blogu. Mozes da me pitas bilo sta o bloggeru, ili da ti nadjem lepu pozadinu.☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozes da mi nadjes lepu pozadinu?

      Izbriši
    2. Mogu. Mozes li mi dati nekakvu pretpostavku sta zelis?☺

      Izbriši
    3. Ne znam, tvoja mi se pozadina bas svidja, tako da ce mi se vjerovatno svidjeti sta god izaberes :D ;*

      Izbriši
    4. Jaoj hvala.☺
      Daj mi tvoj mail pa cu da ti posaljem.☺

      Izbriši
  5. Najviše mi se sviđa 2., ali su sve lepe!! :)

    Poseti moj blog i ako ti se svidi, učlani se!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, sve kombinacije su mi lijepe, no druga mi je najljepša. :) Posjeti moj blog i zaprati me ako želiš :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. meni se dopadaju sve kombinacije a najvise prva <3
    ako zelis poseti moj blog a mozemo se i zapratiti
    puno pozdrava
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super kombinacije. Meni se svidja 1. kombinacija. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. roze martinkee <33
    jako ;epe kombinacije draga!
    Molim te da posetis moj blog i postavis mi neko pitanje, jer je Q&A ;)
    Zelim ti lep dan

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. wow...great compilation....so many good thing together....

    Check out this awesome giveaway on my blog and you could win a top of your choice !!!!!

    http://www.crazyaboutcolors.com/banggood-giveaway/

    OdgovoriIzbriši