ponedjeljak, 13. travnja 2015.

What's in my phone ❤

Hej dragi moji, Hristos Vaskrse, znam da je praznik, i da je sutra škola, ali sam morala izdvojiti malo vremena za post. Moj novi post je '' Šta se nalazi na mom telefonu '' , možda bez veze pišem ovaj post iz 2 razloga: 1) ubrzo kupujem novi tel.
                     2) nemam ništa mnogo zanimljivo na telu što svi nemate.
Ovaj post pišem zato što ne znam zašto hahah :/ xD Ugl.moj tel je Samsung Galaxy Ace 2, usput, to je super telefon ( bio ) dok ga nisam slupala xD ne ozb.. ispao mi je u šk, ali radi. A i svejedno dobijam novi tel. uskoro kao što rekoh.. Pa da počnemo. :=)


To je prva stranica na mom telu. Ja kao što rekoh nemam posebne aplikacije, ali imam nekako slatke ikonice. :)


We heart it, mi je jedna od omiljenih aplikacija, tamo pronađem savršene slike i sve.. ❤


Dok je meni iskreno, tumblr malo lošiji, rjetko ulazim u njega, tj. jedino kad mi treba neki dobar citat il' tako nešto.. Moj tumblr je '' iprettyprincessblr '' , što možete vidjeti na slici.


Onda druga stranica na mom telefonu, ništa posebno.


CocoPPa je aplikacija koja ima ove ikone, i meni je super, takođe ima i kul slike za pozadinu telefona. :) ❤



I zadnje instagram koji takođe uopšte ne koristim, ovaj instagram sam napravila kad sam imala drugi blog: jovanadiary.blogspot.com
Ali nešto mi je se desilo sa bloga pa sam napravila novi, ovaj. Na ovaj instagram profil nisam ulazila do sad, zato što imam jedino privatni, pa sam htjela da vam slikam ovaj. :)

Znam ljudi da je ovaj post prekratak, ali stvarno nisam imala ni vremena ni inspiraciju i tako to, tako to... Volim vas, bye ! :)


                                                   X.O.X.O. JOVANA. 

Broj komentara: 9:

  1. Imamo jako slicne aplikacije. I ja koristim We♥It i tu nalazim super slike za blog i sebe:)

    marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Imamo slicne aplikacije, nego cula sam da CocoPpa izaziva virus pa ga nisam ni instalirala, jel to tacno? :)

    Imam novi post, komentarisi ako zelis i prijavi se.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga tek prekljuce instalirala, i nista mi se nije desilo. Inace hvala sto si mi rekla, sad sam ga izbrisala. :)

      Izbriši
  3. Super post. Jako mi se dopada izgled ikonica , kao i ova divna pozadina. CocoPpa jos nisam isprobala , ali cu definitivno isprobati posle ovog posta. ♥

    P.S. Giveaway na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši