subota, 28. ožujka 2015.

My morning routine for school :)

Često razmišljam koji bi mi post mogao biti sledeći, dvoumila sam se između BFF tag sa mojom BFF i Morning routine for school. Jasno vam je šta sam odabrala tako da, da počnemo.

Popodnevna sam smjena i budim se negdje oko pola 10, 10. Kada se probudim, odem da se istuširam. Za sad koristim ove dvije kupke, obje su super i naravno ne koristim ih zajedno, već onu koja mi prva padne u ruku haha :D


Kada se istuširam, naravno operem zube i umijem se. Koristim ovu COLGATE pastu za zube. 



Onda odem da se obučem, i ovo je jedna moja kombinacija. Svijetlo plave, poderane farmerke sa crveno - bijelom košuljom. :D Uz to obično obuvam bijele plitke starke.


Kada se obučem, uzmem laptop, čitam neke postove, ili gledam seriju. I usput jedem nešto ahhaha. Obično to budu neke žitarice.


 Onda uzmem knjige, ponovim neke predmete, spakujem knjige. Prsnem se parfemom ili dezodoransom. Namažem usne labelom ili sjajem, i krenem :D







Prije sam slikavala neke slike pa sam na ovaj post dodala samo sliku paste i četkice za zube. Inače takođe sam mislila favorite marta, ali ok :*

LOVE, JOVANA.  <3

Broj komentara: 10:

  1. Super post.Imam samo prijedlog u vezi izgleda bloga.Mislim da bi bilo ljepše kada bi imala neku čistiju pozadinu sa nekim smirenijim bojama fonta-samo radi preglednosti,jer ovako bije u oči:) Eto,nadam se da se nećeš ljutiti,to je samo moje mišljenje:)
    Ako želiš možemo se followati putem GFC-a ili google+.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.;)
    http://nessielicious.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na savjetu, i u potpunosti se slažem sa tobom u vezi izgleda bloga. Promjenila sam ga i ovako mi se čini stvarno bolje. :*
      Pratim te na blogu :*

      Izbriši
  2. Super post. Uopšte se ne spremaš nešto sad specijalno za školu i ja te u potpunosti podržavam. P.S. Slažem se sa Inesinim komentarom. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:*
      Ja se takođe slažem sa njenim komentarom :D

      Pratim te :)

      Izbriši
  3. Odlican post! ♥
    I ja sam 2 smena. ♥
    NOVI POST, volela bih da cujem tvoje misljenje; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! :)
    Ako imas vremena i zelje poseti moj blog,nov je. Dobro bi mi dosao savet,itd.. http://indigokutak.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj je blog takođe nov, ali sam prije imala blog. Tako da, komentarisaću i zapratiću te.

      Izbriši
  5. Super post
    Uclani se u moj blog ako ti se dopada http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši