nedjelja, 29. ožujka 2015.

Moda u serijama .. :=)

Danas sam cijeli divan dan provela u kući, na laptopu, gledajući serije, znači strašnoo.. :O i onda mi je na pamet pala ideja, da napišem post u vezi kul kombinacija za školu u proleće ( kombinacije iz mojih omiljenih serija ). Inače moje omiljene serije su Pretty Little Liars i Gossip Girl. :)

1.Serena Van Der Woodsen , ova kombinacija mi je nekako baš kul, samo ofc čizme bez štikle. :)



2. Aria Montgomery, u ovoj kombnaciji mi se posebno sviđa ovaj tigrasti, kako da ga nazovem .. ne bitno, znate na šta mislim :) Jedno je majica malo previše, otvorena??


3. Serena again, ova kombinacija mi se sviđa jer je prikladna za školu i nez nekako, haha jedino što sad nije baš hladno, i da, čizme bez štikle haha :D


4. Aria again, ova kombinacija mi je tako savršena i bez mane. Ove crne pantole su mi premoćne i sve u ovoj kombinaciji :O <3


5. Aria, ova kombinacija mi je potpuno za školu, super je. ( najviše ima kombinacija od Arie, jer mi se potpuno sviđa njen stil oblačenja i obožavam njene outfite ) .. :D



6. Blair Waldorf, ova kombinacija me je oduševila, savršenaa je.. :D




7. Alison Dilaurentis, njen način oblačenja u seriji mi se takođe veoma sviđa.. I ovo je savršena kombinacija :)


8. Aria, ova kombinacija je tako predivnaa :O <3


9. Blair, jedino mi se cipele ne sviđaju, ostalo je savršenoo. :D
  

10. Ova kombinacija je tako kul, ovaj '' top '' mi je predivan, i pantole.. :O :D


To je to, pišite mi komentare i to kako vam se svidio ovaj post. :* :D
Zapratite me , ja pratim sve vas koji ostavite link svog bloga u kom. :)

LOVE, JOVANA. :* <3

Broj komentara: 10:

  1. Meni su najljepse ove serenine kombinacije❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. :)
    POSETITE MOJ BLOG ! ♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. :)
    POSETITE MOJ BLOG ! ♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! I bas je zanimljiv naziv. :)
    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Blair Waldorf ipak vlada svojim izgledom na serijama kraljica je rodjena ;)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    OdgovoriIzbriši