petak, 24. travnja 2015.

Gossip Girl / Blair and Chuck ❤️

Od kad znam za sebe, obožavam serije i ne prestajem da ih gledam. Prije par godina moja sestra je gledala seriju Gossip Girl, i pričala mi o njoj, a meni je sve to bilo dosadno.. Prije mjesec dana sam se sjetila te serije i kao ajde da pogledam prvu epizodu. I serija me je definitivnoo očarala, obožavam tu seriju i nekidan sam odgledala zadnju epizodu. Najljepša stvar u seriji mi je ljubav Blair i Chucka, oni su meni savršeni zajednoo.. Za novi post nisam imala puno inspiracije pa sam odlučila da vam postavim par njihovih slikicaa .. :D ❤


















To je bilo to, nadam se da vam se svidio ovaj post. I ako niste odgledali seriju Gossip Girl obavezno je pogledajte.. Ćaoos :) :*

LOVE, JOVANA. ❤️


Broj komentara: 6:

  1. Slike su preslatke! Moracu da pogledam bar neku epizodu!♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatki su! Cim odgledam do kraja 5. sezonu PLL-a, krecem sa ovom serijom! :)

    Novi post!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam pre gledala ovu seriju dok je bila emitovana na TV-u i onda kada su prestali da je emituju i ja sam prestala da je gledam. No , od pre godinu dana vise favorizujem gledanje serija preko interneta tako da cim zavrsim sa gledanjem "Vampirskih dnevnika" (jos malo mi je ostalo) definitivno pocinjem sa gledanjem "Gossip girls". Obozavam Blair and Chuck-a. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši