nedjelja, 15. ožujka 2015.

14 stvari o meni ❤️

Zdravo, ja sam novi blogger Jovana. Ovo mi je prvi post tako da sam odlučila da to bude 14 stvari o meni. :) ❤️ 


  1. Obožavam iznenađenja!! Ne znam zašto sam uopšte ovo stavila kao 1 stvar hh :D 
  2. Moja omiljena serija svih vremena je PRETTY LITTLE LIARS ❤️❤️



       3. Uvjek sam iskrena ( to nije baš uvjek najpametnije ) .. ^__^
       4. Uredna sam, kod mene uvijek sve mora biti raspremljeno. *.*


       5. Veoma sam kreativna ( to ćete vidjeti u DIY postovima ) :D
       6. Obožavam ljetooo !!!❤️


        7. Volim pomagati ljudimaa! ^^ :$
        8. Idool mi je, Sasha Pieterse :OO ^___________^ Zato jer je saavršenaa *--*


         9. Voljela bih da odem u Paariz , graad ljuubavii ^^ :$$


          10. Odličan sam učenik. :) 


            11. Imam BFF !! ❤️❤️❤️


             12. Imam simpatiju ! :* ❤️


                 13. Volim da čitam. :*


                 14. Obožaavam suknje ^.^ ❤️


To je to, nadam se da vam je se ovaj post svidio, i da ste me bolje upoznali. :D ❤️
Pratite me na blogu, i na asku : ask.fm/girlscornerr
X.O.X.O, Jovana :)




Broj komentara: 10:

  1. Sladak ti je blog, uclanila sam se :)
    Ako ti se svidja, uclani se i ti u moj :)
    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep post,i ja volim PLL!Sreco sa blogovanjem! :D
    Poseti moj blog,uclani se ja sam se uclanila kod tebe ---- http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. zanimljiv post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. VOLIŠ PLL. *OOO* Post ti je skroz fora i izgled bloga. Jedva čekam dalje postove. :)
    -T

    http://prettylittlenutellagirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim PLL od 2011 , i tebi je sjajan blog, zaprati me ako želiš. :D
      Hvala ti :* <3

      Izbriši
  5. Odlican blog! I meni je PLL omiljena serija!
    Napisala sam na mom blog svoju teoriju ko je A, pa ako ti se svidja uclani se! http://www.t-prettyliar.blogspot.com/
    I pozadina je jako slatka!

    OdgovoriIzbriši