srijeda, 8. travnja 2015.

Omiljeni youtuberi :) *---*

Hej drage moje, nisam dugo pisala zato što nisam bila kući, nisam ni sad ali eto ahhaha. Ovaj post će biti o mojim omiljenim youtuberima. Pa da počnemo. ^_^

         1. Jana Dačović, redovna je i snima super videe. Obožavam je, ima i blog ali nije na njemu ništa pisala od januara. 


Njen poslednji video: 


        2. Zoella, ona je smješna, redovna je i snima sjajne videe, najviše volim kada snima challenge.


Njen poslednji video: 


         3. Zorannah, ona snima na srpskom, redovna je i obožavam njene videe. Jedino vlogove ne volim da gledam. Ima svoj blog: OVDE


Njen poslednji video:


           4. Bethany Mota, imaa najbolje videe i omiljena mi je youtuberke, jedino je neredovna i to joj je jedina mana. :)


Poslednji video:


          5. May Baby, ona mi je super i tek sam je juče počela gledati a odgledala sam joj mnogo videaa <3 Ona je sjajna i videi su joj super, redovna je....


Poslednji video joj je:


           6. Ann Drea, Andrea živi u istom gradu kao ja, snima super videe i jedini minus joj je što je neredovna. Predobro se oblači i preslatka je.


Poslednji video joj je:


To je to za ovaj post, redosled nije bitan i nadam se da ste uživali. :) Pa, do sledećeg videa, ćao :)

LOVE, JOVANA .. :D ^_^

Broj komentara: 6:

  1. Odgovori
    1. Ne razumijem bas dobro drugi dio komentara.. :)
      Hvala u svakom slucaju :D

      Izbriši
  2. Nominovala sam te, pogledaj: http://ninaw123.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award_89.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,ja najviše volim Bethany Motu.

    Flyovanje.blogspot.com
    Prati me na blogu i ja ću tebe.

    OdgovoriIzbriši